Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz; Hatay Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Abdullah Temizyürek, Antakya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ahmet Abdullahoğlu ve Türkiye Uluslararası Basın Cemiyeti Başkanı Mehmet Garip Siper’i ziyaret ederek istişarelerde bulundu.

Başkan Yılmaz’ın, ziyaret programına Belediye Başkan Yardımcısı Orhan Mursaloğlu, Meclis Üyesi Ömer Gürbüz de katılım gösterdi.
Şehirdeki tüm gazetecilerin önemli bir görevi yerine getirdiklerini belirten Başkan Yılmaz: “Sizler bizim sesimiz, gözümüz, kulağımızsınız. Sizler aracılığıyla haberin doğru bir şekilde milletimize duyurulması çok önemli.” dedi. Son derece samimi bir sohbet ortamında geçen ziyaret sonunda Başkan Yılmaz ve cemiyet başkanları hatıra fotoğrafı çekildi.

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1489 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1388 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1308 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1269 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.