Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, AK Parti Grup Toplantısına katılmak ve bir dizi ziyaretler gerçekleştirmek üzere Ankara’ya gitti.

Başkan Yılmaz, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın teşrifleri ile gerçekleşen AK Parti TBMM Grup toplantısına Hatay milletvekilleri ve İlçe Belediye Başkanları ile birlikte katıldı.
Başkan Yılmaz grup toplantısı hakkında yaptığı açıklamada şu görüşlere yer verdi: “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın teşrifleriyle gerçekleştirilen AK Parti TBMM Grup toplantısına Milletvekillerimiz ve Belediye Başkanlarımız ile birlikte katıldık. Toplantımızın hayırlara vesile olmasını diliyorum.”
Grup toplantısının ardından Başkan Yılmaz, İskenderun Belediye Başkanı Fatih Tosyalı, Payas Belediye Başkanı Bekir Altan, Yayladağı Belediye Başkanı Mehmet Yalçın, Altınözü Belediye Başkanı Rıfat Sarı, Hassa Belediye Başkanı Mehmet Karataş, Reyhanlı Belediye Başkanı Mehmet Hacıoğlu ve Kırıkhan Belediye Başkanı Ayhan Yavuz ile birlikte AK Parti Genel Merkez Disiplin Kurulu Başkanı Hatay Milletvekili Abdulkadir Özel’i ziyaret ettiler.
Ankara’daki ziyarette şehrimize yapılan ve önümüzdeki süreçte planlanan hizmet ve projeler hakkında istişarelerde bulunuldu. Karşılıklı hoş sohbet şeklinde geçen ziyaretin sonunda heyet günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.
1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1488 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1388 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1307 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1269 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.