Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, öğrenci ve veliler için düzenlenen “Okul Geçit Görevlisi” seminerine katıldı.

Hatay İl Jandarma Komutanlığına bağlı 13. Jandarma Trafik Timi ekipleri tarafından, düzenlenen seminerde Yıldız Selahattin Mıstıkoğlu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesine 220 okuldan gelen 340 öğrenci ve veliye eğitim verildi. İlkokul ve lise öğrencilerinin katıldığı seminerde, okul geçit görevlisi yeleği, trafik şapkası, düdük, ceza makbuzu, okul geçit görevlisi kartı, dur ve geç levhası dağıtıldı.

Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz da uygulamaya katılarak araçları durdurup yayaların yolun karşısına geçmesini sağladı. Seminer, öğrencilerin ve velilerin okul önünde verilen ekipmanlar ile yaya yolunda araçları durdurup yayaların geçmesi ile devam etti.

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1488 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1388 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1307 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1269 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.