Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz Antakya Hazreti Ayşe Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde düzenlenen iftar programına katıldı.

Antakya Hazreti Ayşe Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi okul yönetimi ve öğrencilerin tam kadro olarak katıldığı iftar programına Meclis üyeleri Ahmet Bebek ve Ömer Gürbüz de eşlik etti. Birlik ve paylaşmanın öneminin bir kat daha arttığı Ramazan ayı vesilesiyle gerçekleşen iftar programı öncesinde iftar duası okundu. Edilen duaların ardından iftar yapıldı. Antakya Hazreti Ayşe Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi okul yönetimi, iftar programına katılımlarından ve desteklerinden dolayı Başkan Yılmaz’a teşekkürlerini sundu.

YILMAZ: İMAM HATİPLER CANIMIZDIR
Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, Antakya Hazreti Ayşe Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde gerçekleşen iftar programına katılmaktan dolayı son derece mutlu olduğunu belirtti. Programın ardından kısa bir açıklama yayınlayan Başkan Yılmaz; “Antakya Hazreti Ayşe Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi her zaman başarılarıyla öne çıkan bir okulumuzdur. İmam Hatip okulu olması dolayısıyla da Antakya’mızın en güzide kurumlarının başında gelmektedir. Bugün de Antakya Hazreti Ayşe Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizle ekmeğimizi paylaştık. Katılım gösteren herkese sonsuz teşekkür ediyor, okulumuza eğitim çalışmalarında başarılar diliyorum” dedi.

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1488 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1388 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1307 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1269 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.