Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, kentin işlek caddelerinden olan Saray Caddesi’ne güzellik katmak için caddeyi baştan sona kadar rengarenk ışıklarla donattı.
Daha önceden renkli şemsiyelerin asıldığı cadde, rüzgardan dolayı şemsiyelerin zarar görmesinin ardından ışıklarla donatıldı. Vatandaşlardan gelen istekleri baştacı eden Başkan Yılmaz, akşam saatlerinden sonra karanlık olan caddenin aydınlatılmasını ve esnafın gecenin geç saatlerine kadar iş yapabilmesini sağladı.

HİZMETE VATANDAŞLARDAN TAM NOT
Kentin yüzü haline gelen ve her gün onbinlerce vatandaşın kullandığı Saray Caddesi’nin çehresini değiştiren uygulama vatandaşlardan tam not aldı. Saray Caddesi’nin ışıklandırmasının son derece yerinde olduğunu belirten vatandaşlar, “Antakya Belediyesi’nin hizmeti ile gezip eğlendiğimiz bu ortam rengarenk oldu. Başkan İzzettin Yılmaz’a teşekkür ederiz” ifadelerini kullandılar.

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19394 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1490 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1388 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1308 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1269 kez okundu