Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, ikramiyelerinin ödenmesi konusunda işçi personele gösterdiği hassasiyet ile örnek olmaya devam ediyor.
Başkan Yılmaz, belediye işçi personellerine toplu iş sözleşmesinden kaynaklı 2022 yılına ait 30 yevmiye ikramiyelerinin bayram öncesi ödendiğinin müjdesini verdi. İkramiye işçi personellerin kıdem ve hizmet yılı esaslarına göre hesaplanarak banka hesaplarına yatırıldı. Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, Antakya’ya ve vatandaşlarımıza hizmet için gece-gündüz demeden çalışan personellerinin aileleriyle birlikte huzurlu ve sağlıklı bir bayram geçirmeleri temennisinde bulundu.
1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1490 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1388 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1308 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1269 kez okundu