Antakya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğüne bağlı ekipler mübarek Ramazan Bayramı öncesinde mezarlıklarda ve restorasyonu tamamlanan Sarımiye Cami çevresinde kapsamlı temizlik çalışmaları gerçekleştirdi.
Antakya Belediyesi’nden konuyla ilgili yapılan açıklamaya göre Hatay Büyükşehir Belediyesi himayesinde bulunan mezarlıklar, her iki belediyenin uyum içerisinde çalışması neticesinde Antakya Belediyesi ekiplerince temizlendi.
Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar konuyla ilgili yaptığı sosyal medya paylaşımında şu görüşlere yer verdi; “Artık sen ben yok, biz varız, Hatay var. Mezarlıklarda ekiplerimiz bayram öncesi kapsamlı temizlik çalışmaları gerçekleştiriyor. Hemşerilerimizin kabir ziyaretlerini huzur içerisinde gerçekleştirmeleri için el birliğiyle çalışıyoruz.”
1
ANTAKYA BELEDİYESİ YENİDEN İNŞA SÜRECİNE DESTEK VERECEK
218441 kez okundu
2
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
3
YAPAR: KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
3112 kez okundu
4
ANTAKYA BELEDİYE MECLİSİ TOPLANIYOR
1912 kez okundu
5
“Antakya Belediyesi bayramda’da görevinin başında”
1861 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.