Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, bayramların birlik, beraberlik ve kardeşlik bağlarının pekiştiği, milli ve dini değerlerin daha derinden hissedildiği önemli günler olduğunu ifade ederek, tüm İslam âleminin Ramazan Bayramı’nı kutladı.
Ramazan Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımlayan Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Ramazan ayının ardından kavuşulan bayramın, sevinçleri ve umudu büyüten, kardeşliği pekiştiren, aileleri bir araya getiren en özel günlerden olduğunu vurguladı. 6 Şubat’ta yaşanılan deprem felaketi dolayısıyla bayramı buruk karşıladıklarını belirten Başkan Yapar, mesajının devamında şu ifadelere yer verdi:
“Bu bayramı tıpkı geçen bayram olduğu gibi 6 Şubat’ta yaşadığımız deprem felaketinden dolayı buruk karşılıyoruz. Öncelikle depremde şehit olan vatandaşlarımızı rahmetle anıyorum. Depremin şehrimizdeki olumsuz izlerini silmek ve kadim şehrimizi yeniden inşa ve ihya etmek adına tüm paydaşlarımızla birlikte omuz omuza vererek çalışıyoruz ve çalışmaya da devam edeceğiz. Aynı zamanda medeniyetler şehri Antakyamızı yeniden güçlendirmek ve ayağa kaldırmak adına önemli adımlar atmaya devam ediyoruz. İnşallah yaptığımız ve yapacağımız proje ve çalışmalarla vatandaşlarımızın huzuru ve rahatı için önemli adımlar kaydedeceğiz.
Bu duygu ve düşüncelerle, paylaştıkça çoğaldığımız, bereketiyle büyüdüğümüz ülkemizden refah ve huzurun eksik olmamasını temenni ederken, Aziz hemşerilerimizin ve asil milletimizin Ramazan Bayramı’nı kutluyor, nice bayramlara, sağlık, afiyet, huzur ve barış içerisinde kavuşmayı niyaz ediyorum.”
1
ANTAKYA BELEDİYESİ YENİDEN İNŞA SÜRECİNE DESTEK VERECEK
224839 kez okundu
2
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19394 kez okundu
3
YAPAR: KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
3113 kez okundu
4
ANTAKYA BELEDİYE MECLİSİ TOPLANIYOR
1913 kez okundu
5
“Antakya Belediyesi bayramda’da görevinin başında”
1862 kez okundu