Antakya Belediye Meclisi, 1 Kasım Pazartesi günü saat: 13.30’da Şehit Emin Yıldırım Çok Amaçlı Salonu’nda Kasım ayı olağan toplantısını gerçekleştirmek üzere bir araya geliyor.
Antakya Belediyesi’nden konuyla ilgili yapılan açıklamaya göre Belediye Meclisi, 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 21. maddesine göre 1 Kasım Pazartesi günü saat: 13.30’da Akasya Mahallesi 78. Sokakta bulunan Şehit Emin Yıldırım Çok Amaçlı Salonu’nda gündeminde bulunan 3 maddeyi görüşmek üzere toplanıyor.
Yapılan açıklamaya göre Antakya Belediye Meclisi olağan toplantısının gündem maddeleri ise şöyle:
1-Antakya Belediyesi ile Türkiye Belediyeler Birliği Arasında Protokol Yapılmasının Görüşülmesi
2-İmar tadil teklifleri
3-İmar komisyon raporu
Gündem dışı görüş ve temenniler
1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1486 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1386 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1304 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1267 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.