Antakya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mustafa Şener, Zabıta Müdürü Mehmet Altınöz ve görevli ekipler tarafından Antakya’daki hurdacılar denetlendi.

Antakyalıların daha rahat ve düzenli koşullarda yaşaması için yoğun mesai harcayan zabıta müdürlüğü ekipleri hurdacılara denetim gerçekleştirerek, eksik evrak ve izinsiz olarak toplanan hurdalar hakkında cezai işlem uyguladılar.

Antakya Belediyesinden konuyla ilgili yapılan açıklamada: “Hurda toplama ve ayırma belgesi olmayan, gürültü ve çevre kirliliğine neden olan hurdacılara bundan sonra da yaptırımlar aralıksız olarak devam edecek. Hurdacılarımızın kamuya ait alanları işgal etmemesi ve tahrip etmemesi konusunda duyarlı olmasını bekliyoruz. Vatandaşlarımızın geri dönüşüme kazandırılacak olan maddeleri çöplere değil, geri dönüşüm kutularına atmalarını ya da belediye ekiplerine teslim etmelerini istiyoruz.” denildi.

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1488 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1388 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1307 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1269 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.