Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz’ın talimatlarıyla ekipler şehri etkisi altına alan sel felaketinin ardından vatandaşların mağduriyetini gidermek için temizlik çalışmalarını aralıksız olarak sürdürüyor.
Temizlik İşleri Müdürlüğüne bağlı ekipler şehir genelinde sel sularının çekilmesiyle ızgara, mazgal ve sokaklarda temizlik çalışmalarını hızlandırdı. Antakya Belediyesi’nden konuyla ilgili yapılan açıklamaya göre çarşı içi başta olmak üzere sokaklar, parklar, eski Antakya sokaklarının merdivenleri, konteyner kent çevreleri şehir genelinde bulunan ızgara ve mazgallar süpürülerek çöplerin ve yağmurun sürükleyerek birikintilere neden olduğu atıkların bertaraf edilmesi sağlanıyor. Açıklamaya göre ekipler gece – gündüz vardiya sistemi ile aralıksız çalışıyorlar.
1
ANTAKYA BELEDİYESİ YENİDEN İNŞA SÜRECİNE DESTEK VERECEK
212818 kez okundu
2
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
3
YAPAR: KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
3111 kez okundu
4
ANTAKYA BELEDİYE MECLİSİ TOPLANIYOR
1911 kez okundu
5
“Antakya Belediyesi bayramda’da görevinin başında”
1860 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.