Antakya Belediyesi GSK Güreş Takımı, Türkiye Güreş Federasyonu’nun 28-30 Eylül 2022’de Ankara’da düzenlediği Yıldızlar Grekoromen Güreş Ligi Türkiye Şampiyonası Yükselme Müsabakalarında birçok derece alarak büyük gurur yaşattı.

Antakya Belediyesinden konuyla ilgili yapılan açıklamada şunlar yer aldı: “28-30 Eylül’de Ankara’da düzenlenen Yıldızlar Grekoromen Güreş Ligi Türkiye Şampiyonası Yükselme Müsabakalarında Antakya Belediyesi GSK sporcularımızdan; 48 kg Onur Ürek birinci, 60 kg Hammut Hanelçi birinci, 80 kg Emre Altınöz birinci, 55 kg Rıfat Karaoğlan ikinci, 71 kg Serhat Kuyucu ikinci ve 51 kg Batuhan Kuyucu dördüncü olarak bizleri gururlandırdı.”
Antakya Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü Güreş Takımının antrenörü Ali Arıkoğlu ve sporcuları tebrik eden Başkan Yılmaz yayınladığı mesajda: “Antakya’da güreşi seven ve bu spora yetenekli zengin bir potansiyelimiz var. Sporcularımızın başarıları ve ata sporumuz güreşin Antakya’da öneminin devam etmesi bizleri mutlu ediyor. Sporcularımızı, sporcularımızın ailelerini, hocalarını ve bu başarıda emeği geçen herkesi gönülden kutluyorum.”dedi.
1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1486 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1386 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1304 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1267 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.