Gönül belediyeciliği ile hizmet veren Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz’ın öncülüğündeki gönül sofrası ilçeye bağlı Akcurun Mahallesi’nde kuruldu.

Düzenlenen iftar programına Başkan Yılmaz’ın yanı sıra Hatay Vali Yardımcısı Aydın Tetikoğlu, Antakya Kaymakamı

Mustafa Harputlu, Hatay Milletvekili Sabahat Özgürsoy Çelik, Antakya İlçe Emniyet Müdürü Hasan Kılıç, HESOB

Başkanı Abdulkadir Teksöz, Hatay Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Aziz Fatih Yılmaz, AK Parti Gençlik

Kolları İl Başkanı Mustafa Alkaya, AK Parti Antakya İlçe Başkanı Emrullah Gülen, Antakya Belediye Başkan

yardımcıları, kurum müdürleri, STK temsilcileri, çok sayıda muhtar ve vatandaşlar katıldı.

BAŞKAN YILMAZ VATANDAŞLARLA SOHBET ETTİ

Yüzlerce vatandaşın katıldığı İftar öncesi Yasin’i şerif okundu dualar edildi. Vatandaşlarla tek tek ilgilenen Başkan

İzzettin Yılmaz, Ramazan’ın manevi iklimini vatandaşlarla paylaşmaktan büyük mutluluk duyduklarını söyledi. İftar programının ardından Başkan Yılmaz, masaları tek tek dolaşarak vatandaşlarla sohbet etti. Vatandaşlar, düzenlenen programdan dolayı Başkan Yılmaz’a teşekkürlerini sundular.
Haber: Hikmet OTUZBİR

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19394 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1490 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1388 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1308 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1269 kez okundu