İstanbul’da Hatay Günleri fuarı çerçevesinde kurulan Antakya Belediyesi standı ilk gün itibariyle ziyaretçilerin uğrak noktası oldu. Yerel ve ulusal çok sayıda basın mensubunun da ilgi gösterdiği stantta zahter ve zeytin salatası yarışması yapıldı.

Hatay’ın yerel lezzetleri arasında bulunan zahterin ve zeytin salatasının en güzelini yapana ödül verilen yarışmada kıyasıya bir mücadele yaşandı. Antakya Belediye Başkan Yardımcısı Orhan Mursaloğlu’nun himayelerinde gerçekleşen yarışmada birinciye ödülleri takdim edildi. Başkan Yardımcısı Mursaloğlu da yarışmacıları kutlayarak yapılan yemeklerin tadımını gerçekleştirdi. Star TV muhabirlerinin yanı sıra çok sayıda basın mensubunun ilgi gösterdiği yarışmada eğlenceli anlar yaşandı.

MURSALOĞLU: FUARIN EN RENKLİ STANDI OLACAĞIZ
Antakya Belediye Başkan Yardımcısı Orhan Mursaloğlu, yarışmaya katılan ve dereceye giren tüm vatandaşları kutladı. Mursaloğlu, “Antakya Belediyesi olarak tam kapasite olarak fuara katıldık. İlk günden yarışmalarımızla, oyun ekibimizle ve lezzetlerimizle vatandaşların huzurundayız. Fuarın en renkli standı olacağız. Bu anlamda Başkanımız İzzettin Yılmaz’a teşekkür ederiz. Herkesi standımıza bekliyoruz” dedi.(Haber: Hikmet OTUZBİR)

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1488 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1387 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1307 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1268 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.