Antakya Belediyesi Park Bahçe Müdürlüğü ekipleri, sokak hayvanları için Atatürk Parkı ve 15 Temmuz Milli İrade Parkı olmak üzere parklara mama, yem ve su bırakıyor.

Sokak hayvanlarına yönelik çalışmalarıyla başta hayvanseverler olmak üzere her kesimden takdir gören Antakya Belediyesi, yeteri kadar beslenemeyen sokak hayvanları için çalışmalarını hızlandırdı.

Kedi ve köpek gibi sokak hayvanları için şehir merkezi başta olmak üzere tüm mahallelerdeki birçok noktaya mama ile su bırakan Park Bahçe Müdürlüğü ekipleri, kuşlar içinde belirli alanlara yem bıraktı.

Sessiz dostlarımızın sevgi ve merhamete muhtaç olduğunu unutmamalıyız diyerek açıklama yapan Antakya Belediyesi ekiplerinin yaptıkları açıklamada: “Can dostlarımız için hazırladığımız su ve mama kaplarını düzenli olarak dolduruyoruz. Sizler de evlerinizin yakınlarına bir kap su, bir kap mama bırakmayı ihmal etmeyin.” sözlerine yer verildi.

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1487 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1386 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1306 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1267 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.