Antakya Belediyesi Miraç Kandili’ne özel vatandaşlara tatlı ikramında bulundu.
Antakya Belediyesi 6 Şubat akşamı idrak edilen Miraç Kandili münasebeti ile vatandaşlara tatlı ikram ederek kandillerini tebrik etti. Düzenlenen programda Antakya Belediyesi mobil mutfak ekiplerince hazırlanan tatlılar yatsı namazından çıkan vatandaşlara ikram edildi.
1
ANTAKYA BELEDİYESİ YENİDEN İNŞA SÜRECİNE DESTEK VERECEK
212818 kez okundu
2
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
3
YAPAR: KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
3111 kez okundu
4
ANTAKYA BELEDİYE MECLİSİ TOPLANIYOR
1911 kez okundu
5
“Antakya Belediyesi bayramda’da görevinin başında”
1860 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.