Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz’ın gençlerin eğitim ve gelişimlerine verdiği önem doğrultusunda projelendirilen Antakya Bilim Merkezi, yaz şenlikleri kapsamında gençleri bilimle buluşturuyor.

Antakya Bilim Merkezi’nden konuyla ilgili yapılan açıklamada şunlar yer aldı: “3. ve 8. Sınıflar arası seviyelerdeki öğrencileri yaz şenlikleri programı kapsamında “robotik kodlama, astronomi ve uzay bilimleri, zeka oyunları” gibi bir haftalık atölyelerle buluşturuyoruz.
Eğitimlere katılan öğrenciler akıl ve zeka oyunlarında zihinsel gelişimlerini destekleyecek oyunlar öğrenirken grup oyunlarıyla işbirliği yapmayı öğreniyor. Astronomi dersinde ise planetaryumda uzay ve güneş sistemini yakından tanıyarak, teleskopla güneş gözlemi yapıyorlar. Robotik kodlama dersinde psikomotor becerilerini geliştirerek takım çalışmasıyla projeler ve ürünler ortaya koyuyorlar.
Atölyeler pandemi koşullarına uygun, 15 kişilik öğrenci grupları halinde planlanmıştır.”
Kurslar hakkında ayrıntılı bilgi almak isteyenlerin Fevzi Çakmak Mahallesi, Uğur Mumcu Caddesi, (Askeri Kışla Civarı) Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü’nü ziyaret edebilecekleri veya 0326 213 03 04 numaralı telefondan bilgi alabilecekleri bildirildi.

1
ANTAKYA BELEDİYESİ YENİDEN İNŞA SÜRECİNE DESTEK VERECEK
209929 kez okundu
2
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
3
YAPAR: KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
3111 kez okundu
4
ANTAKYA BELEDİYE MECLİSİ TOPLANIYOR
1911 kez okundu
5
“Antakya Belediyesi bayramda’da görevinin başında”
1860 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.