Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Antakya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Hikmet Çinçin ve yönetim kurulu üyelerini makamında ağırladı.

Ziyarette Antakya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Çinçin ve yönetim kurulu üyelerinin yanı sıra Belediye Meclis Üyeleri yer aldı. Şehrin inşa ve ihyası için her alanda hizmet veren sanayici, esnaf, üretici, iş insanlarının çalışmalarının önemini vurgulayan Başkan Yapar, bu konuda destekleyici olmaktan gurur duyduğunu belirtti. Başkan Yapar, ziyaretten memnuniyet duyduğunu belirterek teşekkür etti. Antakya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Çinçin, Başkan Yapar’a destekleyici tavrından dolayı teşekkür ederek başarılar diledi.
1
ANTAKYA BELEDİYESİ YENİDEN İNŞA SÜRECİNE DESTEK VERECEK
218443 kez okundu
2
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
3
YAPAR: KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
3112 kez okundu
4
ANTAKYA BELEDİYE MECLİSİ TOPLANIYOR
1912 kez okundu
5
“Antakya Belediyesi bayramda’da görevinin başında”
1861 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.