31 Mart yerel seçimlerinde Antakya Belediye Başkanı seçilen İbrahim Naci Yapar, Hatay Adliyesi’nde düzenlenen törenle mazbatasını alarak resmen göreve başladı.
Başkan Yapar, AK Parti Hatay Milletvekilleri Adem Yeşildal, Hüseyin Yayman, Abdulkadir Özel, Kemal Karahan, Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, Cumhur İttifakı İlçe Belediye Başkanları, partililer ve vatandaşların da katıldığı programda mazbatasını teslim aldı. Başkan Yapar mazbata töreninde yaptığı ilk açıklamada; “Hatay Kazandı, Antakya Kazandı. Antakya’mızın inşasına, ihyasına ve ayağa kalkmasına talip olmak için çıktığımız bu kutlu yolda Cumhur ittifakı Milletvekillerimizin, teşkilatlarımızın, hemşehrilerimizin kıymetli ve içten destekleriyle mazbatamızı aldık. Emeği geçen her bir bireyimize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Antakya’mız İçin Birlikte Başardık” ifadelerini kullandı.
1
ANTAKYA BELEDİYESİ YENİDEN İNŞA SÜRECİNE DESTEK VERECEK
209677 kez okundu
2
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
3
YAPAR: KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
3110 kez okundu
4
ANTAKYA BELEDİYE MECLİSİ TOPLANIYOR
1911 kez okundu
5
“Antakya Belediyesi bayramda’da görevinin başında”
1859 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.