Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, bakanlıklar nezdinde bir dizi ziyaretler gerçekleştirmek ve hizmetler hakkında istişarelerde bulunmak üzere Ankara’ya gitti.

Ziyarete AK Parti Hatay Milletvekilleri Hüseyin Yayman, Hacı Bayram Türkoğlu, Sabahat Özgürsoy Çelik, AK Parti İl Başkanı Adem Yeşildal, Kadın Kolları İl Başkanı Zehra Eren ve Gençlik Kolları İl Başkanı Mustafa Alkaya ile birlikte Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz katıldı.
Ankara’daki ziyarette ilk olarak Kültür ve Turizm Bakanı Bakanı Mehmet Ersoy ile bir araya gelinerek istişarelerde bulunuldu. Bakan Ersoy, Hatay’a Antakya’ya yapılacak yatırımları çok önemsediğini, bu konudaki hassasiyet ve desteklerinin devam edeceğini belirtti.
Heyet daha sonra Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ömer Bulut Bey’i ziyaret etti. Gerçekleşen görüşmelerde Antakya kentsel dönüşüm ihalesi ve devam eden millet bahçesi projesi ile ilgili istişarelerde bulunuldu.
Karşılıklı hoş sohbet şeklinde geçen ziyaretlerde heyet günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.
1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1486 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1386 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1304 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1267 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.