Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, Mübarek Ramazan ayı arifesinde esnafı ziyaret ederek Ramazan tebriğinde bulundu.

2 Nisan Cumartesi günü başlayan Mübarek Ramazan ayı arifesinde Başkan Yılmaz esnafı ziyaret ederek şu sözlere yer verdi: “Toplumsal dayanışma, paylaşma, kardeşlik ve sevgi bağlarının yoğunluk kazandığı, manevi duyguların arttığı, birlik ve beraberliğin daha da güçlendiği mübarek Ramazan ayına girerken Hürriyet (Saray) Caddesi esnafımızla bir araya gelerek eski geleneklerimizden olan ve arife günü gerçekleştirilen Ramazan tebriğinde bulunduk.

Antakya’mızda hizmet veren her bir esnafımız bizim için çok değerli, her daim esnafımızın yanındayız, mübarek Ramazan ayı öncesinde de çarşı esnafımızla da bir araya gelerek hal hatır sorduk, hasbihal ettik, işlerinde kolaylıklar diledik.”

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1487 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1386 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1306 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1267 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.