Antakya’yı yeniden imar eden kadronun başında çalışmalarına ara vermeden devam eden Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, her kesimden takdir görmeye devam ediyor.
95 mahalleye eşit ve kesintisiz hizmet vermeye devam eden Başkan Yılmaz, Karlısu Mahallesi Muhtarı Mehmet İncecik ve Defne ilçesine bağlı Armutlu Mahallesi Muhtarı Cüneyt Öfkeli ve beraberindeki heyeti belediyede misafir etti. Antakya Belediyesi’nin hizmetlerinden memnun olan muhtarlar, Başkan İzzettin Yılmaz’a hizmetlerinden dolayı teşekkür ettiler.
YILMAZ: ANTAKYA’YA HİZMET NAMUS BORCUMDUR
Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, doğup büyüdüğü kent olan Antakya’ya hizmet etmenin kendisi için namus borcu olduğunu belirtti. Muhtarlara ziyaret için teşekkür eden Başkan Yılmaz, “Antakya’mız 6 Şubat’ta en çok yıkımı alan yerleşim birimi oldu. 40’tan fazla mahallemiz tamamen yok oldu. Haritadan silinecek noktaya geldi. Tüm bunlara rağmen, barış, hoşgörü ve kardeşlik kentimiz bu duruşunu bozmadı ve aynı birliği sergilemeye devam etti. Biz de Antakya Belediyesi olarak kentimizi yeniden ayağa kaldırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ne yapsak az gelir bu kent için ancak tüm imkanlarımızla sahadayız. Doğup büyüdüğümüz, bizlere ailemizi, evimizi, işimizi veren bu kente hizmet benim namus borcumdur” ifadelerini kullandı.
Başkan Yılmaz, muhtarlara ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.
1
ANTAKYA BELEDİYESİ YENİDEN İNŞA SÜRECİNE DESTEK VERECEK
209680 kez okundu
2
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
3
YAPAR: KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
3110 kez okundu
4
ANTAKYA BELEDİYE MECLİSİ TOPLANIYOR
1911 kez okundu
5
“Antakya Belediyesi bayramda’da görevinin başında”
1859 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.