Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz 31 Mart 2024 tarihinde gerçekleştirilecek olan yerel seçimler öncesinde beş yıl süreyle birlikte hizmet ettiği Antakya Belediyesi personellerini tek tek ziyaret ederek vedalaştı.
Tüm Başkan Yardımcılarını, daire müdürlerini ve personelleri tek tek ziyaret eden Başkan Yılmaz, ziyaretler esnasında duygusal anlar yaşadı.
PERSONELLER DUYGUSAL ANLAR YAŞADI
Personellerin hepsi Başkan Yılmaz ile çalışmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirten belediye çalışanları, beş yıl süre boyunca maaşlarını, ikramiyelerini gününde ve tam aldıkları için ayrıca teşekkürlerini ilettiler.
Her zaman bir belediye başkanından öte babacan yaklaşımı ile takdir toplayan Başkan Yılmaz’ı personeller de “Bizlere Baba gibi yol göstererek, sahip çıkarak çalıştınız Allah sizden razı olsun, hakkınızı helal edin.” diyerek uğurladılar. Personellerin bu yaklaşımına karşı duygusal anlar yaşayan Başkan Yılmaz’da helallik isteyerek veda etti. Tüm birimleri tek tek ziyaret eden Başkan Yılmaz “Antakya Belediyesi ailem” dediği çalışanlarla günün anısına hatıra fotoğrafları da çekildi.
1
ANTAKYA BELEDİYESİ YENİDEN İNŞA SÜRECİNE DESTEK VERECEK
218453 kez okundu
2
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
3
YAPAR: KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
3112 kez okundu
4
ANTAKYA BELEDİYE MECLİSİ TOPLANIYOR
1912 kez okundu
5
“Antakya Belediyesi bayramda’da görevinin başında”
1861 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.