Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, Antakya Gazeteciler Cemiyeti, Yeni Hatay Gazeteciler Cemiyeti ve Uluslararası Basın Cemiyeti’ni ziyaret etti.

Ziyaret programlarına Başkan Yılmaz’ın yanı sıra AK Parti Hatay Milletvekilleri Hüseyin Yayman ve Sabahat Özgürsoy Çelik, AK Parti İl Başkanı Adem Yeşildal katıldı.

Her fırsatta basına verdiği önemi dile getiren Başkan Yılmaz, Yeni Hatay Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Abdullah Temizyürek’e, Uluslararası Basın Cemiyeti Başkanı Mehmet Garip Siper’e, Antakya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ahmet Abdullahoğlu’na ve gece gündüz emek veren tüm basın mensuplarına çalışmalarından dolayı teşekkür ederek, başarılar diledi.

Ziyaretlerin ardından günün anısına hatıra fotoğrafları çekildi.

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1486 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1386 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1304 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1267 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.