Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne terfi eden Mesut Çerko ve Antakya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne atanan Ahmet Tecimen’i ziyaret ederek yeni görevlerinde başarılar dileğinde bulundu.
Ziyaretlerde Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz’a Belediye Başkan Yardımcısı Orhan Mursaloğlu ve Meclis Üyesi Ahmet Bebek eşlik etti.
Antakya İlçe Milli Eğitim eski Müdürü iken Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevine terfi eden Mesut Çerko’yu ziyaretinde Başkan Yılmaz; “ Değerli Müdürümüz Antakya’mızda çok başarılı çalışmalar yürüterek örnek teşkil etti. İnanıyorum ki aynı başarıyı Hatay İl Milli Müdürlüğü görevinde de elde edecektir. Bu önemli vazifede müdürümüze kolaylıklar diliyorum.” dedi. Başkan Yılmaz, Antakya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atanan Ahmet Tecimen’e de aynı dileklerini ileterek, “Antakya’mızda birlik beraberlik içerisinde, kurumlar arası işbirliğimizi bundan sonraki süreçte de devam ettirerek, geleceğimizin teminatı çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz. Müdürümüze bu kutlu görevde başarılar diliyorum.” dedi

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19393 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1489 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1388 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1308 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1269 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.