Antakya Belediyesi bünyesinde hizmet veren Bilim Merkezi, yeni dönem kayıtlarını almaya başladığını duyurdu. Antakya Belediyesi tarafından konuyla ilgili yapılan açıklamada şunlar yer aldı; “Bilim Merkezi yeni dönem için kapılarını açıyor. 4. – 5. – 6. – 7. Sınıflara yönelik 8 haftalık, robotik kodlama, astronomi ve uzay bilimleri, akıl ve zeka oyunları için kayıt almaya başladık. Öğrencilerimiz, ufuk açacak bu eğitimde, eğlenirken öğrenecekler. Okul saatlerine göre ayarlanan, sabah ve öğleden sonra gruplar halinde verilecek olan kursumuza başvurmak yada bilgi almak isteyenler 0326 213 03 04 numaralı telefondan bize ulaşabilirler. ”
1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1487 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1386 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1306 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1267 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.