Antakya Belediyesi ve Antakya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile 24 Kasım öğretmenler günü münasebeti ile organize edilen öğretmenler arası fotoğraf yarışması devam ediyor.

“Antakya” teması ile düzenlenen fotoğraf yarışmasının ikinci etabı Foto Safari şeklinde gerçekleştirildi. Antakya’nın çeşitli okullarından öğretmenlerin katılımı ile gerçekleştirilen foto safaride öğretmenler şehrin doğal güzelliklerini gezerek gönüllerince fotoğraf çektiler. Antakya Belediyesi Tahtaköprü Mesire alanında mola veren fotoğraf sever öğretmenler doğanın tadını çıkarma imkanı buldular.

Antakya Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre fotoğraf yarışmasının ödül töreni ise 21 Aralık’ta gerçekleştirilecek.

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1487 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1386 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1304 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1267 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.