Antakya Belediyesi Park Bahçe Müdürlüğü ekipleri parklarda ağaçlandırma ve çimlendirme çalışmaları gerçekleştiriyor.
Antakya Belediyesi’nden konuyla ilgili yapılan açıklamada şunlar yer aldı; “ Yeşiller içerisinde bir Antakya hedefimiz doğrultusunda sorumluluk alanımızda bulunan parklarda ağaçlandırma, mevsimlik çiçek ekimi ve çimlendirme çalışmaları gerçekleştiriyoruz. Hizmetlerimizde kullanmak üzere Bitki Üretim Merkezimiz içerisinde yetiştirdiğimiz ağaçlarımızı parklarımızda toprakla buluşturarak yepyeni yeşil alanlar oluşturuyoruz.” Antakya Belediyesi açıklamasının devamında son olarak Altınçay Mahallesi Yaşam Hastanesi karşısında bulunan parkta ağaçlandırma ve çimlendirme çalışmaları gerçekleştirdiklerini bildirdi.
1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19394 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1490 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1388 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1308 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1269 kez okundu