Antakya Belediyesi 15 Temmuz Demokrasi ve Milli İrade parkı içerisinde güvenlik kameraları sistemi kurduğunu ve 7 / 24 güvenlik ekiplerince kontrolünün sağlandığını duyurdu.
Antakya Belediyesi’nden konuyla ilgili yapılan açıklamada şunlar yer aldı; “ Hemşehrilerimizin yoğun olarak ziyaret ettiği 15 Temmuz Demokrasi ve Milli İrade Parkı’nda çocuklarımızın güvenliğini kontrol altına almak amacıyla, parkımızı Güvenlik Kameraları ile gözlem altında tutmaya başladık. Güvenlik ekiplerimizin 7 / 24 kontrol altında tuttuğu parkımızda artık içiniz daha rahat. Güvenlik gözlemi hizmetimizi parklarımızda yaygınlaştıracağız.”

1
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
2
BAŞKAN İZZETTİN YILMAZ’DAN ESNAFA BÜYÜK DESTEK
1487 kez okundu
3
ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN ÇARŞI TEMİZLİĞİ
1386 kez okundu
4
ANTAKYA’YI AYAĞA KALDIRACAK PROJELER KONUŞULDU
1304 kez okundu
5
BAŞKAN YILMAZ ANTAKYA’YI KARIŞ KARIŞ GEZİYOR
1267 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.