Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, 3 Aralık Dünya Engelliler günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Başkan Yılmaz mesajında şu görüşlere yer verdi, “Birleşmiş Milletler tarafından kabul edilen 3 Aralık Dünya Engelliler Günü, bu konuda farkındalığın arttırılmasına yönelik özel günlerden biridir. Ancak engelli vatandaşlarımız yılın bir günü ya da belirli bir haftasında hatırlanmamalıdır. Engellilerimiz toplumumuzun ayrılmaz birer parçasıdır. Onların hayatlarını kolaylaştırmak, geleceğe umutla bakan, sosyalleşen, üreten mutlu bireyler olarak yaşamalarını sağlamak; ailelerinin, çevrenin, toplumun, yerel yönetimlerin kısacası tüm insanların ortak sorumluluğudur. Özel gereksinimli bireylere en iyi yardım onların kendi kendilerine yetebilecek yeteneklere sahip olmalarını sağlamaktır. Belirtmek isterim ki, engelli bireylerin özgür, eşit ve bağımsız bir yaşama sahip olabilmesi hepimiz için özgür bir yaşam anlamı taşımaktadır. Bizler Antakya Belediyesi olarak onların her zaman yanındayız. Engellerimizi hissettirmeyecek engelsiz bir yaşam dileği ile tüm engelli vatandaşlarımıza aileleri ve sevdikleriyle birlikte mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum.”
1
ANTAKYA BELEDİYESİ YENİDEN İNŞA SÜRECİNE DESTEK VERECEK
209489 kez okundu
2
ANTAKYA MUFTAK MÜZESİ AÇILIYOR
19391 kez okundu
3
YAPAR: KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
3110 kez okundu
4
ANTAKYA BELEDİYE MECLİSİ TOPLANIYOR
1911 kez okundu
5
“Antakya Belediyesi bayramda’da görevinin başında”
1859 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.